joi, martie 22, 2007

Ispite, iarta-ma, din dragoste...

Nu comentez cum am ajuns sa urmaresc una din emisiunile de mai sus... am ajuns sa vad una. Si mi-a ajuns. Majoritatea cazurilor sunt femei inselate de barbati, dar cum? Le pun pe alte femei care arata mai bine, merg la sala, se imbraca mai bine, isi pun in evidenta calitatile... au creier... le pun sa le testeze barbatul!

Nu stiu mosule, parerea mea... tre sa fii nebun sa faci una ca asta in conditiile in care diferenta intre tine si cealalta e uriasa... e ca si cum ai vrea sa te desparti si nu stii cum, cauti motive... ii dai motive barbatului sa calce stramb... si tu nu mai ai decat 3 dinti in gura si stai cu porcii... tu ce ai alege... o femeie cu 3 dinti care sta cu porcii sau una snur cu sanii in vant care se ingrijeste si.....cred ca ai ales deja asa ca nu mai continuu.

Dar mai cred ca-i valabil si invers. O femeie isi va dori un barbat atent care se imbraca si ingrijeste, care face complimente, langa care ...te simti frumoasa, nu unul care a uitat ce e aia "multumesc", "floare", "hai sa ne luam 3 zile de concediu pentru noi"...

Hai sa mai avem grija si de noi si ne vom simti mai bine asa... si cel de langa noi!

O seara buna.

M-ar ajuta parerea voastra... poate am eu nasul infundat si nu mai vad!

PS: Pe aia o stiti? "Maricele, intoarce-te la mama?"... Si era chiar mama...ei!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Din pacate nu se poate vorbi de o concurenta, atunci cand una e stirba si alta e snur si super ingrijita. Cred insa ca problema nu este numai faptul ca cea care apeleaza la astfel de emisiuni, pt a vedea cat de fidel este un "el", a uitat ca e femeie (ca si aspect fizic), cea mai mare greseala este sa nu-ti respecti viata ca si om. Este absolut grotesc sa-ti speli rufele in fata a milioane de oameni, dar si mai grotesc este sa alimntezi constant spectacolul acesta.
Deci pana la urma este de neiertat faptul ca femeia uita ca e femeie, dar sa fim sinceri nici ei nu sunt aratosi - motivatia de a arata super se stirbeste in timp, dar si mai rau este ca s-a pierdut si diplomatia si frumusetea de a reprezenta sex-ul frumos.

Olga

Anonim spunea...

Eu sunt curios cum ai ajuns sa te uiti la porcheriile de emisiuni enumerate :)
Dragos

Marcel spunea...

Dragos... Cand vii rupt de oboseala si apuci sa te arunci in pat, iar telecomanda e la 3 m de tine... nu-ti mai vine sa te ridici decat dupa ce vezi o porcarie de emisiune ca asta pe care am vazut-o...
Pooh, "aspectuos" pentru mine inseamna sa te respecti in primul rand pe tine! Si oricum mie imi plac femeile naturale... adica "nemachate". Ma distreaza termenul folosit de tine..."supusa" :)) Cum il traduci?

Dragos spunea...

Si prin aceasta "supusenie" s-a dus ideea de egalitate intre sexe :)

Marcel spunea...

Eu am gasit combinatia: si dragutza si cuminte! ;)) Doar ca nu e asa supusa!!! Trebuie imblanzita un pic...

Dragos spunea...

Nu era o aluzie la o persoana, miss reflex :)

Macar tu esti realista si, desi crezi in egalitatea intre sexe, nu presupui si nu astepti ca toti ceilalti sa se comporte astfel. In tara tutror posibilitatilor esti "mancat" daca scapi vreo replica misogina :) unELE sar ca muscate de sarpe :))