sâmbătă, aprilie 19, 2008

Trist din nou...

"Trist...

Am inceput bine, nu? Asta e adevarul... an de an am asteptat sa vina ziua mea... ma bucuram asa de tare sa-mi zica lumea la multi ani - nu urarea in sine avea farmec, ci faptul ca nu au uitat prietenii de tine - sa primesc telefoane, e-mail-uri... toate cele....
Nu asta e problema, maine vor suna telefoanele... Problema este ca EU am uitat ca e ziua mea!
Trist..."

Mmm... Asta era postul de acum un an cand am uitat iarasi ca va fi ziua mea...Deci, este si mai grav! :(

5 comentarii:

o picătură spunea...

1.st La Mulţi Aniiiiiiiiiii!
2.nd dă-i cu lecitină! cum e posibil să uiţi că de ziua ta? asta chiar că n-am mai auzit. tre să te macine ceva mult prea tare ca doi ani la rând să uiţi de ziua ta. sau ţi-ai pus asta-n cap?

Marcel spunea...

1. Muuultumeesc!(Deja au inceput;)) )
2. Ma macina multe, intradevar... dar nu asta cred ca e cauza...Maine sunt Floriile, de asta e ziua mea, insa eu nu-mi "recunosc" acest prenume... si-l folosesc decat pe celalalt (din anumite motive... complicat...)Probabil de asta uit! Dar nu uita ceilalti! Si asta ma bucura!
3. Sper ca maine este si ziua ta... O picatura de pe flori... deci e si ziua ta! :D

o picătură spunea...

(nu-i) dar dacă tot e ziua mea...nu-mi zici şi la mulţi ani? :D şi apropo...bine că mi-ai adus aminte că-s Floriile, că uitasem ;))

Bianca H. spunea...

Mi s-a mai intamplat si mie deci nu esti singurul:)) La multi ani:) si din partea mea!!!

Anonim spunea...

cu sinceritate La Multi Ani! probabil stressul e prea mare din moment ce uiti si cand e ziua ta de nastere. sau nu vrei sa ti-o amintesti din cauza anilor impliniti? (ceea ce desigur mi s-ar parea o tampenie dar, ma rog, fiecare are cati ani simte!)