joi, octombrie 23, 2008

Stie cineva de ce a demisionat Lacatus?

'Neata.
Am vazut stiri, am citit ziare, l-am ascultat pe ala si pe celalalt, pe Tolo, pe... De ce a demisionat Lacatus? Cred ca din acelasi motiv din care a demisionat Hagi si din acela din care care va demisiona urmatorul antrenor.
Ii spune demnitate. Iar demnitate este antonimul lui cioban.

Daca am vorbi de simboluri... Becali nu va putea fi simbol pentru ca locurile sunt ocupate: Hagi, Lacatus, Adrian Ilie... Dorinel Munteanu...

3 comentarii:

Ireena spunea...

Nu, nu, nu. Lacatus a demisionat tocmai ca sa NU ajunga in situatia lui Hagi. Lacatus si-a pastrat demnitatea, Hagi nu! Small difference! :)

Marcel spunea...

Se poate traduce si cu Hagi a fost mai "rezistent", pentru ca, daca am compara prin ce a trecut fiecare, Lacatus a avut de indurat mai putine... Intradevar, micile diferente fac marea diferenta!

Anna spunea...

Iar fotbal????????