duminică, septembrie 03, 2006

Intalnirea de la Bazna din 2004...

Salutare.
Pt ca nu merg la intalnirea de la Balvanyos am sa-mi aduc aminte de intalnirea de la Bazna de acum 2 ani... E vorba de o intalnire cu ocazia relansarii diviziei Mediplus in care lucrez.

O parte din colegii de atunci ne-au parasit, o parte au avansat, altii au chelit, au facut burtica, altii vor fi tatici (Bravo, Enache!)... Cert e ca acum suntem mai multi si mai puternici!


Numai domnu' Caceu pun pariu ca nu s-a schimbat! A fost sufletul party-urilor, omul care da tonul la distractie... Dai o bere ca te-am laudat! In prima seara mai slabutz... o perioada de acomodare e necesara fiecaruia pt ca toti eram noi, doar cativa ne cunosteam pt ca eram ex-Pharmafarm... dar incepand cu ziua urmatoare... sa te tii!



Aici Bogdan triluia ceva...impreuna cu mine... Eram la concurs de triluri cu bere(parca) in cioc...
Pacat ca nu am o inregistrare cu sonor pt ca sigur castigam Mamaia cu melodia respectiva.


Alte lucruri exersate? Fotbal. Nici pana acum unii dintre noi nu am apucat sa ajungem la "Straini de fotbal"...ca sa se mai lipeasca mingea un picutz!



La party... Greu de unul singur! Noroc cu colegi foarte saritori... Nu te lasa niciodata la greu! Nu de alta, dar e destul de greu sa le faci fatza celor doua colege dragutze ale noastre: Eva & Roxana.
Ce mai faceti, fetelor?

Stati linistiti! Toate pozele sunt decente! Nu am avut alfel !!!
;)


Nu suntem noi!
A fost un concurs de sculptura in dovleci!


Dragilor, sa va simtiti excelent si la
Balvanyos si sa-mi trimiteti si mie poze! Domnu' Banica, contez pe dumneavoastra! Si mai usurel cu apa plata... doar umfla burta si apoi pareti grasi!

Toate cele bune...

Un comentariu:

Marcel spunea...

Nu ma plictisesc! Doar ma oftic, dar nu-i nimic ca merg la training la Predeal si recuperez!!!