marți, septembrie 05, 2006

La multi ani, Irina! (alta Irina, nu va speriati!)

La multi ani, caprioara!(e vorba ei, asa ca imi permit s-o folosesc, la ea oricine este... caprioara!)

Dragilor, domnisoara farmacist a implinit o mirabolanta ( nu
stiu ce e aia...dar suna asa...pompos) varsta... nu va spun care pt ca se va vedea in poza alaturata... domnisoara din centru... sa fie 37 ;)))? poate sa fie ...pt ca poza nu e clara... alo, domnu' care faci poze , da blitzu' mai tare!






Chiar, sa-l vedem pe domnu care a facut pozeee... el este! Domnu', majoritatea pozelor sunt in intuneric! Doar era din belsug...intuneric!








Si acesta sunt eu! Poate nu ma mai stiati... tot negru si chel! Si putin sport imbracat... ca deh, e week-end!

Acum se vede mai bine si domnisoara, nu?

Daca vrea cineva sa-i fac cunostintza...sa ma contacteze sau mesaj pe blog! Rog decentza!
Nu ma apuc sa va fac o descriere a ei acum... descoperiti si singuri ca nu mai are nici un farmec!
O persoana super...atat va spun!






Mai departe... El e Alex, prietenul meu vorbaret :))) Toata lumea te-a laudat: doamne cat poate vorbi omul acesta...de putin! Extraordinar! Ti-a luat Anto toate cuvintele?

Imi cer scuze pe aceasta cale tie ca poate ai rabdat de foame la mine...dar asa te mentii!!! Asa fac si io...



Acum am sa mai adaug cateva poze... cu personaje din aceasta poveste... nu va pot spune exact cine este fiecare personaj pt ca memoria mea este ingusta in privinta numelor(eei, mai retinem unu-doua!)...cert este ca toti au venit sa-i ureze Irinei "La multi ani!"... prietene, colege... neamuri?...






















Am uitat sa precizez ceva... Ce bine ca mai exista si stomatologi pe lumea asta! Mii de multumiri!
Imi simt dintisorul putin mai mare acum, dar cred ca e normal o perioada, nu?





Si ce sa va mai zic? Am dansat... am baut....apa(doar este un blog respectabil, ce puteam sa zic...)
A fost fain! Am simtit insa lipsa prietenei Liana ;)))... Dar e mai frumos la munte, nu?E aerul mai curat!

V-am pupat si la multi ani...

PS: Daca cineva are vreo problema cu cele publicate aici (cred ca e decent insa), contactati-ma si o remediem! Cu tot cu drept la replica si scuzele de rigoare!





Un comentariu:

Dragos spunea...

mah, esti mai negru ca mine.
tot io