marți, martie 25, 2008

Sa-i spunem...Maricica!

M-am tinut de cuvant si am pus pe blog numele masinii: Se va numi Maricica! Cica! :)) Stiu ca suna...ciudat, dar asta e! Nici nu m-ati ajutat prea mult! Hai recunoasteti! Oricum... va multumesc! Ma duc sa-mi beau premiul!

Aaa... si furtuna in creier facuta impreuna cu domnisoara AM (multam!):

"AM: comment c'a va? MI: bleah MI: bi\ne AM: de ce esti trist? MI: eeei MI: era de iei MI: ieri AM: si ieri de ce erai trist? MI: simteam ca o sa ploua MI: eram mohorarea dinaintea ploii MI: ... AM: of, Doamne ... MI: nu? MI: :( MI: pai ai citit poezia? AM: da, dar ultima parte n-am prea inteles-o MI: care? MI: D AM: stai ca citeam propunerile de nume pt masina AM: Black Beauty? Zen? ... AM: io propun Gogu... MI: pai daca voi nu ziceti nimik MI: nu merge AM: sau, daca e o "ea" ... Goaga MI: tre ceva feminin AM: sau Goanga MI: mai incearca MI: stiu ca poti AM: creierul meu e obosit MI: e? AM: a fost, e , probabil va fi in continuare AM: dar de existat, exista! (cu neuronul lui cu tot) MI: bun MI: atunci fac apel la neuron sa gaseasca ceva simpatic AM: pai, in spiritul italian al "fostei" (Rosinante), ai putea s-o numesti pe actuala - Ciociolina MI: )))))))))))))))))))))))))))))) AM: by the way, nu ma omor dupa Leffe - poti mai bine sa-mi faci cinste cu un Chimay? MI: inca nu m-am hotarat AM: oricum, poti sa-mi faci cinste cu un Chimay pur si simplu pt ca-s adorabila MI: e ok, macar sa fie ala numele… MI: ce e aia? MI: otrava? MI: verde de paris? AM: ha-ha AM: e berea de la Belle Epoque AM: nu credea ca scapi MI: aaa MI: ok MI: sunt de acord MI: tre sa alegem nume masiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! AM: pai, io ti-am venit cu propuneri MI: ciocio_lina? MI: ))) AM: nu, ciociolina MI: marilina? MI: )))))))) AM: hehe AM: m-am gandit ca suna bine ... "ma duc sa ma plimb cu Ciociolina" AM: sau "ma urc in Ciociolina si dau o tura ..." AM: se potriveste, nu crezi? MI: am lovit-o pe ciociolina MI: nu MI: e prea lung AM: nu incurajam violenta domestica MI: vreau mai scurt AM: pusy MI: prea limbitor MI: )))) AM:))))) AM: coco MI: ma omoara coco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MI: )))))) AM: :)))))))))) AM: bubu? MI: nu i se potriveste... e maricica AM: bobo? MI: maricica? MI: )))))))))))) AM: maricica - da!!! AM: asta da nume MI: tre sa-mi dau o bere... AM: :)))))) AM: ok, dar nu uita cine te-a inspirat!!! AM: si cine-a facut brain storming cu tine AM: si cine vrea Chimay MI: k MI: k MI: am si acum nisip in creier MI: de la furtuna AM: astept sa pui si pe blog noul nume de botez, plus muza ... "

GATA.

Niciun comentariu: