miercuri, martie 19, 2008

SOS! Vreti sa fiti nasii masinii mele? N-are nume... saracutza!


'Seara!
Considerati acest mesaj un strigat de ajutor: masina mea nu are nume... si nu se simte bine asa! Cea dinaintea ei s-a numit Rosinante si am trecut prin multe mori de vant impreuna! :D
Din pacate in acest moment nu va pot pune la dispozitie o poza, dar se poate rezolva in week-end dupa ce merge la salonul de cosmetica!
Mai mult, celui care va reusi sa-i gaseasca cel mai potrivit nume ii voi da si un premiu: O Leffe bruna! Daca sunteti prin zona poate o bem chiar impreuna!
A-ju-ta-ti-ma! :((

7 comentarii:

Lori spunea...

O scurta descriere ar ajuta, ca nu poti sa-i spui Buburuza si ea sa fie o limuzina:). Poza o sa fie de mare ajutor.
Lori

Marcel spunea...

Loredana, mi-ai vazut masina! Sau era prea tarziu pentru tine?! :D Si in plus am spus ca o sa pun o poza...
Vreti sau nu sa ma ajutati?
Multumesc.
PS: Dragutza ca intotdeauna!

Lori spunea...

Da recunosc, era cam tarziu pentru mine:. Propunerile mele:
Bella, Perla Neagra:), Speedy

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ spunea...

Sa intelegem ca e neagra? :)

Marcel spunea...

Nu, Loredana nu vede bine noaptea :D. E gri antracit... pun si poza...

Craiasa Zapezii spunea...

Chiar daca nu e neagra eu i-as spune Black Beauty. De la caii putere...

Anna spunea...

ZEN si gata