miercuri, septembrie 03, 2008

Copilul - este ceva mai de pret?

Sunt bucuros, fericit, mandru... Nu, nu e al meu. Este doar nepotelul meu. Are vreo ora-doua in acest moment, dar deja am vorbit cu el (este prieten cu tehnologia): oaa...oaaaa...oaaaa! In traducere libera: Salut, unchiule! Bem o bere? Nu am apucat sa-l vad, dar cu siguranta este mic, simpatic si dragalas! O sa am grija sa-l invat multe lucruri! Yuppy!

Sa fii sanatos, Robert! Sau Andrei! Cum vrei! :P
Si acum sa raspund si eu la intrebare: NU, nu cred ca este ceva mai de pret!

6 comentarii:

Anonim spunea...

sa-ti traiasca unchiuletule:)

Bianca H. spunea...

hehehe, sa iti traiasca nepotelul:)))

Marcel spunea...

Multumesc! Astazi am vazut si prima poza! E mic, mic, mic...

Rosu de inger spunea...

Ce draguuutz! Sa iti traisca nepotelul.. asteptam si noi poze :P

Anonim spunea...

Felicitari!

Anonim spunea...

pune si poza ,unchiule, ca doar acum e mare, are deja 3 saptamani!!!!
semneaza mama "nepotelului"