marți, septembrie 23, 2008

Hobby? Pasiune?


Voiam sa va povestesc despre hobby-ul meu.
Dar vreau sa faceti un mic exercitiu inainte: Inchideti ochii pret de un minut si ganditi-va la ceva frumos din viata voastra, ceva care v-a bucurat sufletul si mintea. De unde stiti ca a trecut un minut? Am incredere in voi ca veti sti; si daca e mai mult sau mai putin nu-i nici o problema. Te bagi? Atunci inchide ochii. Daca nu faci asta nu va avea nici un farmec...
Deci, inchidem ochii... ACUM!
I-ai deschis? Daca te-ai fi inregistrat ai fi vazut o fatza care parca zambeste in somn!
Hobbyul? :) Imi place sa vad oamenii zambind! Imi place sa-i fac sa zambeasca!
;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Film. :) Cele mai relaxante momente ale mele au fost cand m-am uitat o zi si o noapte la filme...

Ireena spunea...

ai o leapsa de la mine :D

IrinaBabyBubbles spunea...

surazator de optimist....