sâmbătă, decembrie 20, 2008

Idei de cadouri de Craciun si nu numai...

Neata la toata lumea!
M-am gandit sa va dau o mana de ajutor cu o lista de cadouri care ar avea efect asupra mea de Craciun/ sau de ziua mea (a doua zi).
Asta pentru ca m-am saturat de subtilitati de genul: ce culoare iti place? nu stiu ce cadou sa-i iau prietenului meu, ce zici? Sau si mai rau: ce sa-ti iau de ziua ta?

Totodata pot fi niste idei folositoare si in alte imprejurari... Nu toate sunt neaparat ieftine, dar nici eu nu sunt!!! Si nu e obligatoriu sa-mi iei ceva care este trecut aici! Ma voi bucura oricum si pentru o urare (personalizata), un sms, un fax, un porumbel calator...

In ordinea venirii...

- carti ( si de bucate...)
- un paintball sa ne ciuruim un pic :D
- ceas sport (a venit, e chiar simpatic)
- camasa (una vine sigur :)) )
- curea jeans
- sah ( si asta a venit deja; multumesc drace!)
- telefon
- handsfree cu dinte albastru
- placa (nu de intins parul!!! snowboard)
- ochelari de ski :)))
- jack
- sosete cu degetele (eu de ce sa nu am?)
- suport CD-uri
- bratara
- bilete concerte, teatru...
- flori (in ghiveci)
- lenjerie comestibila :))))))
- portofel (plin eventual)
- o excursie la Praga (dar nu vreau singur)
- joint
- jucarii de plush
- manusi
- steagul Romaniei
- peruca
- brichete
- filme DVD
- o blonda/satena/roscata/bruneta/negresa/asiatica/mulatra :)))
- ceainic
- un joc de strategie (fizic)
- gantere si manusi pentru sala ...

Asta a iesit deocamdata in urma furtunii in creier facuta de unul singur! Sunt deschis la idei, macar sa facem o lista mai mare!




5 comentarii:

Anonim spunea...

Musiu Marcel, jos palaria! Esti prima persoana pe care o aud spunand ce-si doreste de Craciun/ziua lui. Bravo! Ai avut dreptate, o camasa vine sigur :P (acu, problema e ca Bondarul a ales culoarea - nu ma spune, da' nu-l mai las singur la cumparaturi :)))) Oricum, speram sa-ti placa!

Marcel spunea...

:)) O sa-mi placa sigur! Eu nu te spun, dar e posibil sa vada mesajul :)... Vrei sa-l cosmetizez?

Anonim spunea...

Cadouri dupa Craciun, primesti:)?
Lori

Marcel spunea...

Daca te faci mulatra primesc si dupa Craciun :))))))))))))

Anonim spunea...

Musiu Marcel, jos palaria! Esti prima persoana pe care o aud spunand ce-si doreste de Craciun/ziua lui. Bravo! Ai avut dreptate, o camasa vine sigur :P (Bondarul a ales culoarea - E cea mai frumoasa!!!!!! :))) ) O sa-ti placa!

PS: E bine asa?