vineri, decembrie 05, 2008

Urare de Mos Nicolae

Send your own ElfYourself eCards

7 comentarii:

Anonim spunea...

baiete, esti demential cu tzoalele alea! din canada, toate cele bune si see you soon!

Anonim spunea...

hahahaha...cea mai tare figura a fost aia in care dadeai din sani..:):)

Foarte tare!
Janina

Marcel spunea...

@Mihai, in Canada au obiceiul cu taiatul porcului? Daca nu, implementeaza-l!

@Janina, iti aduce aminte de party-urile de la conferinte?

Anonim spunea...

Super tare! Dar ia spune, cadoul tau de Mos, de casa noua, de ce vrei tu, de suflet :)), l-ai deschis? Iti place? Pentru ca 2 zile ne-a luat, mie si lui Tudor, sa gasim in perimetrul Politehnica-Drumul Taberei-Lujerului-Gorjului-Virtutii (noroc c-a fost vremea frumoasa) culoarea ta preferata :) se pare ca nu se mai poarta in vremurile astea de criza "mult" mov, toata lumea alege varianta "putin"...

Anonim spunea...

Mie mi-a explicat ca talentul e de vina:)
Lori

Marcel spunea...

@Octavia, Mi-a placut cadoul chiar daca asta pare ca insemna mai mult mov; dat fiind faptul ca e un mov mai deschis putem considera ca e mai putin mov! :)) Multam fain. Il probez in curand! :P

@Loredana, mama... cu talentul te nasti; oricat m-as chinui eu sa nu-mi iasa...imi iese! Deh, talentul asta! Ati vazut ce miscari sinuaoase execut?!

Anonim spunea...

=)) super tareeeee!!!

Creatza