luni, martie 09, 2009

9 Martie - Ziua lui... Ziua revoltei?

La fel de putin somptuos ca de obicei, sarbatorind tacut alaturi de cele 40 de pahare, in opozitie cu multimea de flori si de cadouri ale ei, barbatul isi face loc ocupand o zi din luna ei/femeilor...
Nu mai mi se pare ciudat ca nimeni nu-ti spune nimic, mai ales dupa ce te-ai zbatut sa alergi, sa culegi, sa cumperi, sa faci, sa desfaci, sa te dai peste cap... nu mai mi se pare ciudat ca ea, femeia, sa nu-ti spuna nimic! Doar ti-ai permis sa-i ocupi o zi din luna. Luna EI!
Asa ca... la multi ani, barbate!

PS: fara poza (din lipsa de buget)... si pe tacute! O fi venit vremea revoltei?

[Randuri scrise band ceai verde cu iasomie...]

9 comentarii:

Anonim spunea...

La Mulţi Ani, bărbate! :-*

Anonim spunea...

Te-ai defectat de la lunga calatorie:), cu ceaiul. Gaseste o chitara si-ti revii. La multe pahare (asa s-o zice:)? Lori

Marcel spunea...

Avem a va multumi pentru reactia prompta... Ma bucur ca traiti!
Invatati totusi de la barbati (de la care aveti...): si ei isi doresc sa fie surprinsi! Placut. :D

PS: cu ceaiul ma refac dupa calatoria lungaaa...

Anonim spunea...

La multi ani nr.1 :))) de ziua noastra.

aici nr. 2

Rosu de inger spunea...

Multi ani si multi fluturi in stomac :))
Moa moa moa!

Marcel spunea...

Merci Fufi! (No 1).
Moa!Moa! Merci Ciufulici!

Anonim spunea...

Eu am fost foarte zgarcit anul asta. Nici nu le-am urat, nu le-am pupat caci de cumparat nici nu poate fi vorba. Ia sa ma mai scuteasca :-D

Marcel spunea...

Cred ca si eu tre sa fac o triere... cine merita efortul si cine nu!
Altadata preferam sa le duc flori in alta zi, nu 1 sau 8 martie, oricum colegele erau mult mai surprinse... "cu ce ocazie?" "Cu ocazia zilei... de azi!"
Insa nu pot zice ca ai facut neaparat bine ca nu le-ai dat nimic.. Bine ai facut pt buget! :)

luthien spunea...

Eu cu intarziere...
Nici nu am primit, nici nu am dat.
Asa ca sunt chit! :))