luni, martie 02, 2009

Foto Thailanda & Cambodjia

Salutare tuturor!
Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme... poate sa fie semn ca m-am intors acasa si la job, in concluzie... timp liber nu! Asa ca o sa sumarizez ultimele zile foarte foarte scurt...
Dupa ce ne-am intors din insula am mai stat cateva zile in Puket cu activitatea de baza mersul la plaja; adiacent... plimbari prin zona, restaurante, night bazar, alergat pe plaja dimineata, complotat cu Alina surpriza pt Recu de Sf Valentin...deh... bronzat...
Intorsi in Bangkok am inceput sa ne dorim din ce in ce mai tare sa ajungem acasa... si mai aveam 3 zile... trei zile de hoinareala... una am fost iarasi cu elefantii si Tiger Temple (a fost ziua in care m-am cantarit pt prima data dupa ce plecasem... doar 4-5 kg in plus :( ( "Azi mancam numai fructe!")... kg ce fusesera oarecum anuntate prin ruperea a doua perechi de pantaloni :D... alta zi am fost prin mall-uri - bucuria fetelor/stresul nostru, la un restaurant unde practic ne-am gatit singuri intr-o seara :) si la Sirocco - un restaurant la ultimul etaj al uneia dintre cele mai inalte cladiri din Bangkok! Muzica live, briza, panorama, Jack-ul, ospitalitatea, inaltimea... au facut sa iasa una din cele mai tari perle din aceasta excursie : "Ce misto e criza asta!"
Ultima zi ne-a gasit nerabdatori... Am hotarat sa sfarsim excursia cu un... masaj! De data asta nu am mai avut noroc de maseuza dragutza; era doar o hoashca, dar a fost foarte fain masajul!
Am plecat la aeroport cu un brat de trandafiri fiecare... am zburat spre Helsinki - am dormit si eu de data asta, am mai stat in aeroport 2-3 ore dupa care am luat un avionash catre Bucuresti - fiecare statea la geam! :D.
Dupa o aterizare naspa pe Otopeni - cea mai naspa dintre cele 10 aterizari in 20 de zile - am intrat in contact cu vremea urata de acasa (Multumesc meteorologilor de serviciu care m-au avertizat prin mesaje repetate pe blog:P).
A urmat un week-end de reacomodare (cu trezit la 3 dimineata, doar era 8 in Thailanda...), cu o nunta (Casa de piatra, Irina!), cu povesti alaturi de prieteni dragi carora le simtisem lipsa...

Vreti concluzia? Am facut lucruri pe care nu le gandisem ca le voi face si pe care nu le facusem in 29 de ani: mers pe elefanti, leganat maimutzele, mangaiat tigrii, inotat cu rechini, sarit in ocean (a nu se uita ca nu stiu sau nu stiam sa inot), plimbat si trait in jungla... Peste toate astea experienta cunoasterii oamenilor de foarte aproape e bestiala: sa traiesti cu ei, sa mananci cu ei, sa imparti cu ei si bogatia si saracia!
Multumesc Recu & Bondarica, Marius (zis Giorgica :)) )& Adela, Lek, Lin, Kany (=d>)... Ploy, Nuh si tuturor celor care si-au pus amprenta pe aceasta experienta!A FOST CEA MAI TARE EXPERIENTA DIN VIATA MEA!

Pozele sunt alaturi si voi adauga de fiecare data cand am timp... sunt cateva mii :)!

4 comentarii:

Bianca H. spunea...

asta da aventura, f misto pozele:)

Marcel spunea...

Merci. Chiar aventura! :) Pozele sunt doar o parte... deocamdata.

Anonim spunea...

Marcelino, ma bucur ca ti-a placut, stii ca eu am ramas cu inima in Cambogia! Daca vrei sa te muti acolo, ia-ma cu tine:) Abia astept sa ne vedem sa imi relatezi si in direct povestile, nu de alta dar am un motiv egoist: vreau sa ma incarc pozitiv! :)
Dana

Marcel spunea...

M-as muta... :(