vineri, mai 08, 2009

Tacerea e un semn ca faci ceva....

Tacerea e un semn ca faci ceva... ca dormi... ca visezi cu ochii deschisi... ca poti gasi argumente (pentru cine e interesat de asta)... ca ai gura plina... ca ai sufletul plin... ca ai baut prea mult... ca ai fumat... ca ai adormit... ca te-ai trezit, dar mai vrei sa dormi...ca stai in bratele cuiva... ca nu stai, dar ai vrea sa stai... ca ai o banda adeziva pe gura... ca nu ai cu cine sa vorbesti... ca doarme un copil... ca trebuie sa taci...
Tacerea e un semn.

9 comentarii:

Anonim spunea...

OK, deci... de-asta nu ne-ai mai sunat sa ne vedem. Bine ca m-am lamurit, nu? Tu ai auzit de legea reciprocitatii?
Octavia

Marcel spunea...

Legea reciprocitatii? Hm... este un principiu care se aplica si in vanzari si marketing, deci am auzit. Dar ii fac legatura si cu manipularea...sau persuasiunea. Cred ca am sa ajung sa-mi pun caledarul online si cine vrea sa se inscrie atunci cand am liber... cu mare placere! Serios!

Bondarica spunea...

Unde-i calendarul asta, ca io ma inscriu. Sa zicem ... vineri seara, ca sa ne ajuti la mutat? :D :D :D Stiam io ca putem conta pe tine! Te puuuuuuppppp!!!!

Marcel spunea...

Bifat. De la ce ora? :D

Anonim spunea...

Nu, prioritatile le stabilesti tu; atunci cand ai prea putin timp liber, tu alegi ce faci cu el... nu ma inscriu eu pe lista - poate ca te si deranjez, nu?
Pentru stiinta: in viitorul apropiat nu ma mai mut; asta ca sa nu te gandesti ca (iar) te pun la carat mobila. Octavia

Stickero.ro spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

da' cu mineeeeeeeee cand te vezi

Stickero.ro spunea...

vin dupa tineeeeeee!(ca'n reclama)

Anonim spunea...

Tacerea... hmmm, not such a big fun of it.
Poate ca uneori ajuta, dar hai sa vedem, sunt multe situatii peste care uitarea (not such a big fun of it either) nu s-a asternut si pe care tacerea le-ar fi (sin)ucis:

"Locul asta e liber?"
"Da."

"Am sa ma intooorc barbaat...
Nu am cheeef aaazi, nu am cheeef aaazi...
Eraaa, viataaa meaaa, si se numeaaa...
Stau cu craaaci-n pisat..."

"Am ce, bah??
Aaai, aai!"

"Soldier of fooortune..."

Suna a patetism, dar il prefer tacerii.

Love feels no shame.

Boso