vineri, mai 16, 2008

DA.

1400... Altitudine... Peisajul de azi dimineata a fost bestial: toate vaile acoperite de ceata ca un fluviu de lapte printre munti si dealuri. Bestial.

Am o stare naspa. N-am mai scris de mult asa... Televizorul canta ca bezmeticul - nu stiu cine canta, dar imi furnizeaza destula lumina cat sa vad sa scriu. Dar nu destula cat sa ies din starea asta de confuzie in care ma gasesc si nu imi place...
Aud nisipul din clepsidra cum se scurge si nu stiu cum sa reactionez... Sa-l opresc? Cred ca-l voi lasa sa se termine si voi intoarce clepsidra. Da. Asta am sa fac: am sa intorc clepsidra! Nu sa dau timpul inapoi pentru ca stiu ca asta nu se poate...
Am s-o iau de la capat!

5 comentarii:

Annie spunea...

Go for it!:)

~* ♥ Fallen Angel ♥ *~ spunea...

1400? Norocosule!:) Mi`e dor de munte....

o picătură spunea...

"am s-o iau de la capăt,am s-o iau de la capăt"...asta îmi sună cunoscut :P

Marcel spunea...

Ma incurajez si eu...

Bianca H. spunea...

e superb acolo. ,mai ales vara