joi, mai 22, 2008

Seara Campionilor!

Anul acesta are loc cea de-a patra editie a evenimentului caritabil "Seara Campionilor", cel mai mare eveniment sportiv din 2008.

Romanian Stars vs World Stars

Organizatorii, Fundatia Gica Popescu, Fundatia Gica Hagi si Fundatia Luis Figo, se pregatesc sa ofere spectatorilor romani 90 de minute de magie in seara zilei de 26 mai 2008, incepand cu orele 20:00 pe stadionul Steaua din Bucuresti.

Participanti Hagi, Gica Popescu, Dan Petrescu, Lacatus, Raducioiu, Ilie Dumitrescu, Rica Raducanu, Anghel Iordanescu, Camataru, Lucescu, Balaci, Mutu, Chivu...etc vs Figo, `Raul, Rui Costa, Rivaldo, Toldo, Vieira, Seedorf...
Si eu! :D
***Last edition:

Am fost. Am vazut. Mi-a placut. Intradevar a fost o ocazie rara sa vezi mari jucatori ai lumii si ai Romaniei la un loc. Voi cere sa vad si unde merg fondurile stranse! :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai ca din indepartatul Burnaby bag un comentariu :)
bre, treaba asta cu seara campionilor incepe sa devina un sablon; ah, si nu e cel mai mare eveniment sportiv al anului in romania, cel putin nu daca intrebi impatimitii sportului cu balonul rotund; banuiesc ca ei iti vor spune ca penultima sau ultima etapa a fost deja cel mai mare eveniment :)
pe de alta parte, ideea organizarii unor astfel de actiuni e binevenita insa as prefera sa stiu mai in detaliu cum au fost folositi banii rezultati in urma meciului; mi-e teama ca o mare parte sunt considerati profit si tratati ca atare in timp ce intregul eveniment e anuntat ca o actiune caritabila
hai sa-ti vad replica!