joi, mai 08, 2008

Leapsaaaa!... de la White Shadow

Sa incepem...

1.Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al-4-lea rand.
"... locatii in afara hotelului, prin serviciul nostru specializat de outside..."
2. Fara sa verificati, cat e ora?
14.20
3. Verificati
14.17 ...am fost pe aproape ! :(
4. Cum sunteti imbracat/a?
Costum,camasa, cravata... c c c
5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La niste cifre ...
6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Colegi care zumzaie...
7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Alaltaieri... am incercat niste non-alcoolice in Hard Rock...
8. Ati visat ieri noapte?
Cu siguranta, dar eu nu-mi aduc aminte niciodata ce am visat...
9. Cand ati ras ultima oara?
Noaptea trecuta :)))))
10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Nimic, sunt din sticla...
11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
O saptamana de concediu in fundul lumii, fara telefon, fara mail...
12. Care ar fi ultimul film pe care l-ati vazut?
Horton - slabutz...
13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Niste cearcane dupa o noapte de mima...
14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Slabutz... :D (sunt sincer)
15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca?
Imi iau alt telefon...
16. Care ar fi prenumele copilului dvs daca ar fi vorba de o fetita?
Maya
17. Idem cu 16...mie lene
Daca e la fel cu 16... tot Maya (cauti noduri in papura? :)) )
18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
In anumite momente... da.
19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Si cu numarul 63476827436724368376786736243 pe tricou...... Marcellllll! (in romana, bineinteles)
20. Daca ati putea shimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
Acest chestionar... (dar e prima mea leapsa...)
21. Va place sa dansati?
Dap.
22. George Bush?
Cine e asta?
23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
Stiri de dimineata...
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Raspund mai tarziu... merge?

2 comentarii:

Bianca H. spunea...

da merge:))))
Ps: nu am facut eu acest chestionar, leapsa si iar leapsa:D

o picătură spunea...

câtă răbdare într-un singur om ;)))