joi, ianuarie 08, 2009

Ninge cu amintiri...

Ninge peste amintiri...
Amintiri cu zapezi de un metru si..., pe sub care faceam tunele... amintiri cu cazemate pe care le construiam in doua zile si le udam cu apa ca sa inghete si sa se intareasca pentru a pregati bataliile... amintiri cu mers la sanius pe dealuri cu sania mea de lemn si talpi metalice primita cadou... amintiri cu nasul rosu, cu urechile inghetate... cu scarpinatul aferent dezghetului :)... amintiri cu cizme pline de zapada.... amintiri cu scuturat de pomi... amintiri cu imbujorat fetele...lupte in zapada precum cocosii... amintiri cu fotbal in pantaloni scurti prin zapada de un metru... amintiri cu ghiozdanul din clasa I care a cedat dupa prima iarna pentru ca il foloseam in loc de sanie cand veneam de la scoala (amintiri cu urechelile mamei pentru ca toate caietele erau ude :P)... amintiri cu lins de turturi si ochirea lor cu bulgari la streasina caselor...
Ninge cu amintiri...
Ou sont les neiges d'antan?
Astazi cred ca a nins pentru mine! Multumesc ningatorule!

Editie de seara: Cred ca fiecare dintre voi are amintiri legate de ninsoare! Unele le-am aflat si m-au distrat tare: "atunci cand ninge, Dumnezeu uita frigiderul deschis"! (Dara) :P Te-am citat!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ahaaa!!!mi-amintii!uitasi sa scrii niste amintiri cu niste frati rai care distrugeau oamenii de zapada abia facuti cu atata drag si cu maini inghetate ...an de an..iarna de iarna..iti mai amintesti, nostalgicule!?

Marcel spunea...

:)))) Da, imi amintesc, olteanco! Doar imi exersam loviturile de bulgari de la distanta! Atata tot! :P An de an, iarna de iarna exersam... cat efort am mai depus!
:*

Annie spunea...

Ei, sigur ca fiecare dintre noi are amintiri legate de ninsoare. Mie mi-a scris o poezie dupa prima ninsoare din 2003 un tip de care eram indragostita atunci... Incepea asa "A trecut prima ninsoare...":D