duminică, ianuarie 18, 2009

Vin fiert...


Vin fiert, scortisoara, mar... Vin fiert, scortisoara, mar... Vin fiert, scortisoara, mar... Vin fiert, scortisoara, mar... Vinul fiert foarte bun :)), dar servirea reprosabila! :(
Si s-a mai dus o sambata... :)

EDITIA DE DIMINEATA:
"X: dar nah, aseara nici nu aveam chef sa injur...
X: poate am azi...
Y: iarta-i..
Y: nu ne-au lasat sa ne inecam in vin fiert
X: buna asta, trebuie retinuta
X: si aia cu "tz'ai dracu"
Y: ce vrei?
Y: imi stricasera chefu’
X: si a fost spus si subtil
Y: am facut si eu un pic pe nebuna
Y: dar s-au prins ca glumesc
Y: desi nu cred, ca nu pareau destepti
X: pai... le-am urat o seara buna la plecare... oameni civilizati
Y: ai compensat tu cu decenta..insubtilitatile mele"
Dupa cum va puteti da seama, vinul a fost bun :)), dar au fost mici incidente gen aruncat efectiv nota de plata pe masa fara sa o fi cerut-o, fara sa ni se spuna ca vor inchide cu toate ca pe program scria "pana la ultimul client" si altele... nah, se mai intampla...
Aici este locul cu pricina! Merita vazut, dar aveti grija la program!

2 comentarii:

Anonim spunea...

pink martini aveau? ...

Marcel spunea...

:) Nu, nu aveau! Dar ai tu... si eu ... si altii!