marți, ianuarie 20, 2009

The last letter...

Sunt momente in viata fiecaruia cand va scrie ultima scrisoare. Al meu a venit. Si se va numi exact asa. Nu ma intrebati de ce... Sa spunem ca am devenit mai egoist, voi tine totul pentru mine! In plus nu mai vreau sa ma expun. Pe mine. Gandurile mele. Trairile mele...

De ce nu-l inchid pur si simplu? Pentru ca am crezut tot timpul si cred in continuare ca nu poti sa-ti renegi trecutul, cu bunele, cu relele lui, cu alegerile facute, cu povestile scrise... Asa a fost si asa va ramane. Si-l voi aprecia ca pe oricare lucru din trecutul meu pe care l-am ales sa-l fac.

Voi nu mai comentati, deci am devenit plictisitor. De vizitat...da, dar nu va mai simt aproape. Deci inca un motiv. Asta nu insemana ca nu va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine, ca ne-am impartasit ganduri, ca am facut versuri impreuna, am ras, am desenat gargarite si fluturi, am zambit...

Va multumesc si voua celor care veti intra, celor care ati strambat din nas, care inca veti continua sa intrati in speranta ca m-am razgandit... si apoi veti stramba din nas, voua care-l considerati cel mai tare blog (apropos, tre sa-i faci ceva sa fie mai atractiv :P)... voua.

Ma simt de parca ma despart de un vechi si bun prieten... Chiar daca nu este ca atunci cand scriai o scrisoare, simtei mirosul hartiei, recunosteai scrisul, faceai taieturi, puneai data frumos in colt... "Valea Merilor, 1979"...
Ramas bun.

18 comentarii:

Anonim spunea...

Ma intristashi, Marcele...
Sincer!

N-am scris, greseala mea, din mult blamata lipsa de timp.
N-am scris poate si din comoditate. Poate din teama de a nu parea superficiala.

Important e ca n-am scris.

E decizia ta si desi ma doare, o voi respecta.

O sa mai vizitez, deh! asa e sufletul omului...pana in ultima clipa :)

Cristina aka bisisica

Anonim spunea...

Domnuuu' te-ai scrantit? Lasi site-ul, acum ca acum pleci in Thailanda? Sa ne bagam unghiile in gat de curiozitate? Nu te hotari asa brusc, mai lasa un timp:) si revino pe ecrane.

Cu drag, Lori

Anonim spunea...

Musiu Marcel, what is this? Ce-i cu deciziile astea egoiste? io nu mai place la tine daca devii egoist :( Motivul pentru care ai devenit prietena mea cea mai buna e tocmai pt sufletul tau mare. Acuma nu fii rau, e pacat de cat de frumos scrii. Plus ca te simtim mereu aproape. Eu intru zilnic sa vad ce-ai mai postat. Mai gandeste-te ...

Anonim spunea...

si eu..eu cum mai verific starea ta de spirit..?!ca de multe ori mi-e de ajuns sa vad ce-ai mai postat si-mi dau seama daca esti in apele tale...si nu mai trebuie sa te sun!
apoi e un mod de a-ti tine prietenii aproape...
mai gandeste-te!chiar vrei asta?!

Anonim spunea...

Vrei sa-i provoci lui Tudor prima dezamagire? Stii bine ca toate trairile mele se duc la el...
Si noi te citim in fiecare zi. Si mai stii si ca am comentat - aici sau pe mess, dar intotdeauna, asa ca da Cezarului ce-i al Cezarului!...si asteptam sa ne scrii cum te-ai bronzat in Thailanda!
Octavia

Anonim spunea...

Stirea zilei: Romania e in Recesiune si Marcel Ivan renunta la blog!

Da. Recesiune cu " r" mare ca e dracu in persoana.
Si da.
Incepand pe un ton melancolic ca si subsemnata, el graieste duios despre timpuri imemoriale din viata tuturor, despre momente grele, despre rascruci de drumuri, aruncarea securii in nisip si decizii cruciale... Si ne loveste in mai moalele capului ca nu ne mai scrie. Deloc!
A inceput cu sarg si cu multa rabdare ceva ce "ai lui" au inceput sa citeasca cu drag. Eu il numesc newsletter personal, jurnal virtual, sau auto-terapie. A inceput cu un scop care s-a modificat pe parcurs capatand alte proportii si alte valente, iar acu..si l- a pierdut de tot. Are drepturi de autor asupra lui si aici este inclus si cel de a-l inchide.
Life Soundtrack: " Never stop falling in love"- Pink Martini.
Blog Motto: "Trebuie sa dormi ca sa poti sa visezi, trebuie sa visezi ca sa poti sa-ti doresti..."
si isi/iti raspunde singur pe parcurs: "Trebuie sa te trezesti ca sa-ti aduci aminte ce ai visat..."
Poate Marcel s-a trezit.
Solutie de Compromis? ... nu e treaba noastra. Cum a raspuns singur, o sa-si raspunda si de acu incolo. Oricum ne-ai facut un " good bye concert " cam scurt si abrupt.
Somn usor...

Anonim spunea...

cum , renunti asa usor? un raspuns imediat (sau mai multe)nu legitimeaza neaparat interesul, cum nici lipsa unei explozii de comentarii nu inseamna lipsa de interes. e mult prea liniara logica scrisorii tale .......
asa pentru conformitate

Anonim spunea...

Salutare domnu"!!! Super tare decizia ta! E a ta si numai a ta!Sunt convins ca dezamagirea ta ( ca nu s-a interactionat cu blogul) ti-a adus gandurile astea negre dar mai multa dezamagire aduci tu in randul celor care te citesc.E primul blog pe care l-am accesat...Dupa aceea am mai vazut si altele...Crede-ma, nu plictisesti pe nimeni.Ramai asa cum ai fost pana acum si toti vor tine mai aproape.Cred ca au inteles ...
Hai cu pozele din Thailanda!Sa vedem daca un negru se poate intoarce mai negru :)

Anonim spunea...

marcelinho,

cum zici matale da' nu-s de ce am impresia ca vei relua scrisul.
parerea mea.

Anna spunea...

Te-ai gandit ca esti prea bun tu pentru un blog

Anna spunea...

Daca nici acum nu ai invatat ca raspunul la comentariu se lasa acolo unde l-ai citit pe acesta... poti sa te retragi :)))

Anonim spunea...

Cred ca prietenii tai nu stiu ca esti,de ceva timp,purtatorul unui suflet fara sot...Peste o vreme vei putea sa canti impreuna cu Poetul: Azi nici macar nu-mi pare rau /Ca treci cu mult mai rar/ Caci cu tristete capul tau/ Se-ntoarce in zadar...

Anonim spunea...

Capul sus soldat! Pieptul de oras, gandul la Patrie!Spre Thailanda, cu cantec, inaintee ...arrrs!!!!

Anonim spunea...

Nu imi place nr 13...
Si nu inteleg ce spunea un anonim "Cred ca prietenii tai nu stiu ca esti,de ceva timp,purtatorul unui suflet fara sot..."
Marcelll...

Bisisica

Marcel spunea...

:) :(

Imi pare rau.
Imi pare rau pentru ca poate va dezamagesc cu decizia mea. Pe unii dintre voi, pentru altii ma bucur ca nu mai scriu...
Nu am luat decizia asta nici cu ideea de a va intrista pe unii, nici de a va bucura. Am luat o decizie pe care am simtit-o.
Mi-am mai dorit de cateva ori sa scriu. Vazusem ceva, simtisem ceva...si as fi vrut sa impartasesc cu voi, voi cei pe care-i intereseaza starea mea - chiar daca este doar o simpla verificare daca sunt ok, voi cei care vreti sa mai cititi clasici in viata :P...
Mi-as dori sa va impartasesc experienta mea de 3 saptamani in niste locuri faine...si poate asta ar fi motivul care m-ar face sa ma intorc la scris. Poate doar si pentru a vedea ca sunt ok...
Egoist? Poate am fost uneori, dar nu asta ma caracterizeaza... ;) Si cu atat mai mult nu vreau sa-i provoc unui copilash o dezamagire! Mie imi plac copiii!
Poate ca intrerup orele de "autoterapie", dar mi-am cerut voie, ca de aia e "auto"...
Pentru conformitate, eu nu dau bir cu fugitii la prima bataie de vant de elefant...asta asa...pentru conformitate! ;)
Poze in Thailanda si Cambodjia o sa fac. Multe. dar vreau sa fiu atent si la ce fac poze, nu doar sa le fac. Vreau sa le adulmec si sa insemne doar improspatare de memorie.
In plus, atata timp cat e blogul meu...las un mesaj unde vreau. Doar e al meu, nu? Si atata timp cat blogul altora e deschis pentru toata lumea, o sa las un comentariu unde vreau eu! ca doar e deschis si pentru mine! :P Incluziunea asta...
Nu m-am gandit inca sa pot canta cu Eminescu. Ar insemna ceva, iar eu sunt inca tanar! Chiar daca am un singur suflet, adica impar, fara sot... Fain Eminescu asta, dar tot a murit si de sifilis si tot m-au stresat profii sa descopar lucruri pe care el nu le-a gandit niciodata! Nah, poetul a vrut sa spuna ca...erau plopii fara sot, adica impari :P
Ce m-a facut sa va raspund? Faptul ca o persoana a mai scris un comment la interval de cateva zile! Si doar sunt un soldat antrenat! Chiar daca nu am facut armata! Si-mi place Vama. Veche. Noua...

Anonim spunea...

am scris cu totii , am argumentat , am facut tumbe, si tu...nici o reactie.....daca nu te-a sensibilizat atata miscare de trupe , poate ca ar trebui sa inchizi aceasta etapa.si nu esti impartial,ca sa stii.

Anonim spunea...

esti foarte incapatanat!!!! dar si surprinzator de corect , pana in ultima clipa!unii oameni stiu sa aiba reactie doar la rautate, ii pui, zic, in dificultate daca te dovedesti corect, principial!

Marcel spunea...

:) Corect si principial... S-a indoit cineva ca sunt altfel?