duminică, februarie 22, 2009

Ziua a 13-a Snorkelling...rechini... mii si milioane de vietati marine...

La ora 9.00 suntem in barca lui Lin - "Alice"... Stabilim traseul: Maya Beach, laguna, rechinii, coralii, insula de bambus... mai bine de 6 ore pe apa...
Plecam spre locul unde s-a filmat "The Beach"... Vreti sa va descriu peisajul de pana acolo? Ok. Imaginati-va cea mai frumoasa plaja unde ati vrea sa fiti, cea mai curata apa in care vreti sa inotati, cel mai salbatic peisaj... cel mai... acum inchideti ochii si incercati sa vedeti poza! ;)) Dragutz, nu?
Lin e un tip cu experienta; e venit in insula de 18 ani... Daca analizezi in timp ce carmeste o sa vezi ca e facut numai din muschi, dar ca nu este o persoana impozanta ca si statura... Sotia sa nu cred ca este bastinasa pentru ca aduce mai mult a nordica prin blondul parului si tenul, iar fetitza lui parca-i o papusica...
Ne o preste la cateva sute de metri de tarm; facem poze, apoi ne echipeaza de snorkelling. Echipamentul meu are in plus vesta de salvare, deh, unii nu stiu sa inoate... Intram cu mastile pe fata: in apa vezi ca si afara...
Parca suntem intr-un acvariu cu pesti de toate formele, marimile si culorile, care mai plati, mai bulbucati, mai... Lin le arunca paine pe langa noi si dau buluc! Sunt mii si milioane de pesti! Pe fundul apei alte vietati, arici de mare, scoici imense...
Parca sunt la Teleenciclopedia! ... va urma... comentariu Sanda Taranu... :)
Ne balacim vreo ora aratandu-ne pe sub apa unii altora minunile!
La un moment dat hotarasc sa renunt la ceva: vesta de salvare! Ma urc in barca, o dau jos, il anunt pe Lin, il avertizez si pe Marius si... saaaaaaaaaaar! Senzatia este una ciudata... simt ca nu ma mai opresc din scufundat, insa ma opresc si ma ridic la suprafata dupa o gura mare de aer! Pfaaa... ca o lebaduta inot! :)) Una care oboseste repede!
Plecam spre laguna... apa turcoaz ne invita la o baie pe cinste! Sar pana sa arunce ancora Lin. Mai mult: experimentez satiturile in cap: unele ies, unele nu! :) Cunoasteti expresia "a lua burta?" Eu da. :D
Fetele sunt toate un zambet... in jurul nostru mai sunt cateva barcutze cu turisti, dar lumea e a noastraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
De aici plecam la ...rechini! cu un pic de teama sarim in apa! De data asta este si Lin cu noi! Ne-a pus si labele ca sa inotam mai repede sa prindem rechinul! Eu am obosit. Lin vede asta si ma trage dupa el. Imi arata rechinul! Si inca unul... si inca unul... Sunt cel mai norocos deocamdata! Ne ia apoi pe fiecare in parte ca sa-i vedem... Au avut noroc, au scapat pt ca inoata repede, altfel ii mancam! :P
Mai tragem o runda de pescuit cu mana... balaceala... poze... Teleenciclopedia continua!
Mergem sa vedem reciful. Alte milioane de pesti! Si ceva milioane de meduze, care pisca de altfel... Mai vedem o insula pe care ati fi vrut sa esuati si voi cu siguranta!
Apoi plecam spre casa... Super zi! Dupa acre urmeaza o super seara pentru ca Recu urma sa o ceara pe Alina de sotie... complotul se pune in miscare :) Dupa ce dormim o ora-doua merge sa aranjeze cina pe plaja... rogojini, lumanarele, flori, mancare, bautura... Eu stau la terasa si scriu... Sunt faini si se potrivesc de minune! Sigur va zice DA pentru ca stiu ca isi doreste! Si isi doreste sa piarda si pariul facut cu mine ca nu se va intampla anul asta! Am trisat un pic, dar imi astept sticlele de Jack! :)
Ce s-a intamplat v-am comunicat la momentul respectiv... Ea a zis Da... apoi am sarbatorit cu totii...
Ce fain bate briza, mai ales cand vezi oamenii fericiti in jurul tau!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie sa vad poze cu rechinii:).Lori

Anonim spunea...

In Bucuresti e frig si vezi numai oameni stresati, ingandurati, fete adormite prin metrouri in fiecare dimineata :((
Asadar, monseniore, vreau si eu acolooooooooooooooooooo !!!!!

ONNO

Marcel spunea...

:) Poze cu rechinii nu avem pentru ca nu am fost chiar pregatiti s afacem poze sub apa...

Diferenta de cultura... acolo toata lumea zambea! si probabil si ei aveau problemele lor! Noi, romanii, chiar daca nu aveam, le cream; iar daca nu le putem crea... ne plangem ca nu putem!
Sincer, fata de multi oameni pe care i-am vazut in acest tur suntem aproape regi! Sau nebuni... :)