vineri, februarie 13, 2009

Recu se insoara! :))) Se pare ca toti prietenii mei se insoara!

Lumeeee, lumeee! In direct si in exclusivitate din Phi Phi Island...
Aseara, in urma unei cine super romantice pe plaja, cu lumanarele, flori, coktail-uri, valuri,briza, luna aproape plina...Recu a cerut-o de sotie pe Bondaricaaaa... (adica Alex pe Alina)!
Prin urmare... celalalt Alex anul trecut in Belgia pe Anto (am carat inelul), Coco acum cateva zile (la mine acasa) si acum Recu (iar am carat inelul :P)! Deci, restul prietenilor, ce mai asteptati?



Casa de piatra!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Marcel, ajuta-ma putin, rogu-te.
Cumva Recu a terminat facultatea la Craiova, I.S.E.-ul? Are aproximativ 25-26 de ani? 10x

ONNO

Anonim spunea...

Nu cunosc fericitul cuplu dar.. Felicitari ! cred ca au ales bine locul, vor vedea ei ce-i asteapta :)
Cat despre tine(poza): tzigara, zambetul si bandana ... miros ceva...?
Ai observat ca nu m-am legat de nuanta tenului tau

Johny

Anonim spunea...

Felicitariii! Si finanlly si o poza:)! Doamne, de abia va mai vedeti:). Cel putin azi e un friggg in Bucuresti. Brrr.
Lori

Cosmin spunea...

Bravo Alex, de la Duda. Si Marcel, te urasc din toata inima pentru calatoria in Cambodgia, si tre' sa ne intalnim cand revii sa-mi dai si mie detalii mai amanuntite (persoane de contact, preturi, etc) sa fac si eu o tura foto p-acolo.

Omu' nascut in aceeasi zi cu tine, da' alt an, DUDA

Anonim spunea...

Sa le fie de bine!
Era si timpul...
A zis DA?

distractie,
Buni

Anonim spunea...

Casa de piatra!!!

Nu-i cunosc, dar le doresc tot ce isi doresc si ei!

PS. Aleluiaaa...1 poza! Deci ...se poate!

PS2. La noi sunt -5 grade. Sa va fie rushine cu palmierii vostri! Uratilor! :)

creatza

Anonim spunea...

Auzi, da' frunzele de pe bandana ta seamana cu unele de cannabis.

Am inteles, karaoke nu...dar ?


:D creatza

Marcel spunea...

Dap, Recu a terminat RI in craiova... si varsta e eceeasi...
Tenul meu de deschis... a mai trecut o zi...bandana si tzigara nu au nici o legatura...:)
Info? e valabil pt toti. daca vreti...
Da, mah, a zis DA. Crezi ca mai scriam daca ziceam nu? era clar raspunsul...
am auzit ca e frig acasa... aici sunt vreo 30 de grade...

Anonim spunea...

Asta s-a intamplat in insulele Pi Pi sau cum se citeste? :P
Felicitari lui Recu pentru moment, decor si initiativa, dar mai ales Bondaricii pentru ca a zis DA. :-)
De-acum, Doamne-ajuta!
Si pentru ca sigur te refereai si la mine cu indemnul de final, zic sa sezi domol deocamdata si sa incerci un "cantec" la karaoke-le ala.
Altfel, in nota generala, va "urasc" si eu din toata inima si va doresc sa va intoarceti cu bine. :)

Poop,
G.