joi, februarie 05, 2009

Zilele urmatoare...

Sal. Stiu ca am ramas in urma cu scrisul, dar are legatura cu calatoria... abia m-am intors dupa doua zile in jungla... doua zile pline de mers pe jos, urcat si coborat de iti venea sa lesini la fiecare 500 de m... doua zile fara curent...semnal la telefon... fara nimic... doar noi, Lek - ghidul nostru bastinas si 3 sate - triburi autentice... mers pe elefanti... mers cu pluta km buni... zeci de julituri, dar sunt ok. suntem ok, poate doar obositi... Insa peste toate... a fost BESTIAL!

Am sa revin cu zilele nescrise pana acum in detaliu, insa aici internetul este o problema... Imi pare rau, pentru ca sunt atatea de spus... mi-am notat in mare parte fiecare zi.

Maine plecam in Cambodjia. Am facut peste tot poze, dar in continuare nu le pot pune...

:*

4 comentarii:

Bianca H. spunea...

Poze poze vremmmmmm:)

Anonim spunea...

Doamnee, ati fost in junglaa:)!! Nu v-ati intalnit cu nimeni enervant? Ca i-am trimis pe multi in jungla:)). Fun si experiente frumose in continuare.
Lori

Anonim spunea...

Si cum te-ai simtit, avand in vedere ca ai fost "rupt" de cotidian, de lumea civilizata, de ...tehnologie ? Ar fi trebuit sa stati mai mult, sa incercati sa "construiti" o societate acolo, intocmai ca in "Malevil", de Merle :)
zile minunate in continuare,
ONNO

Anonim spunea...

io citesc cu intarziereeee!!!
lory, mi-ai luat vorbele! :))

creatza