sâmbătă, februarie 14, 2009

Ziua a 9-a... Lacul & Night Club Karaoke

Suntem pe lac. Parca am fi pe mare. Nea-am oprit la o crescatorie de crocodili, dar cel putin pt mine nu asta a fost cel mai atractiv. Rasaritul unui nou sentiment la lumina apusului! priveam apusul intr-un aer curat si ma simteam liber... sa respir, sa vad, sa vreau, sa simt...
Soarele a apus. Acum mergem cu vaporasul la lumina lunii pe rau in jos. E luna plina si mi-as dori sa ma transform...
Ziua de astazi a fost total diferita. Sfarsita cu acest apus de soare in mijlocul apei astfel incat nu vedeai nici un tarm...
Ziua am fost la un alt templu - o alta lectie de istorie predata de Kany.
Dupa am fost sa mancam intr-un loc linistit si linistitor... am petrecut vreo doua ora in hamace band bere si leganandu-ne... am mancat superbine. Cred ca fiecare dintre noi ar fi dorit sa stea mai mult acolo... dupa am plecat la lac.
Kany ne vorbeste despre sotia lui - Vanna. In zilele cu turisti ca noi (de care s-a atasat f tare) il vede doar noaptea...
drumul spre lac a fost plin de viata reala din Cambodjia. Pentru ca ce am vazut pana acuma era turism. Acum? Oameni saraci... campuri de orez... pescari... copii goi subnutriti - cum ii stiti... cu burtile umflate...
Ce vezi te cutremura si te face sa apreciezi mai mult ceea ce ai! Credeti-ma, avem foarte multe!
Ancoram. Luna plina. Luam din nou masina care ne-a insotit tot timpul... Mergem sa mancam intr-un putin cam... comunist. Nu mai comentez.Aveau insa niste arbusti plin de flori rosii, roz, abe... Tata ar aprecia daca i-as duce unul!
In Cambodjia se practica preturi diferite pentru localnici si turisti. Cei din urma trebuie sa plateasca mai mult decat dublu ppe acelasi produs.
Duupa am mers la Night Club. Kany ne-a dus sa vedeam partea vietii de noapte de aici... Clubul are o scena in centru ca la paradele de moda, scena care se sfarseste in mijlocul barului. Pe o parte si pe ceallata sunt mese. Esti intampinat cu plecaciuni. Fetele apar ca la parada si se opresc pe rand in doua locuri, in dreptul nostru si in mijlocul barului. Apar pe rand si danseaza lasciv... Kany ne explica: fetelle care danseaza pot fi alese de clienti sa-si petreca noaprea cu ele. Pretul este cam 60-70 $.
Recu cu Bondarica danseaza facandu-le concurenta. Marius si Adela privesc showul... eu beau bere. Pana si femeia de seviciu iti face ochi dulci1 :)))
Kany isi ia la revedere Ne vom vedea maine dimineata. e un tip foarte de treaba pe care il recomand!
Pe la 11 PM plecam spre hotel. Suntem obositi dupa inca o zi f faina. Maine sper sa ajung la internet pt ca am ramas cu 4-5 zile in urma nepostate!...
Asa ca... Nopate buna, copii!

Un comentariu:

Anonim spunea...

In ultima vreme aud numai de oameni si de calatorii ca aceasta! Aproape toate cunostintele mele :)))ghici ce mi se raspunde cand afirm: "vreau si eu!"; "Da, dar noi nu avem copil!" Cred ca-mi iau barbatul si copilul si ne mutam la tine :)) din 3 cupluri cate ai...casatorit, 2 au fost in deplasare; eu iau din poveste doar partea cu calatoriile :))dc de fapt tu i-ai facut sa calatoreasca? :)))si nu doar prin viata :)) Te pup, O. (mama:)) binedispusa