vineri, februarie 13, 2009

Ziua a 8-a... Cambodjia... Angkor Wat

Ziua incepe cu micul dejun la restaurant... :)) o carciuma ca cele de la tara unde 2-3 barbari la 8 dimineata se uitau la filme cu bataie... Romania de dupa revolutie... eu beau o cafea si atat...
Plecm spre Angkor Wat. Ne luam bilete pentru 3 zile pentru ca este un ansamblu de temple... Cand le primim aveau deja pozele noastre pe ele...
Kany-ghidul- ne vorbeste foarte multe despre tara lui, istoria si traditiile de aici. Partea dragutza este ca ii vezi licarirea in ochi cand povesteste! Pune sufet. E mandru!
Nu stiu daca am vazut romani asa mandri cand vorbesc despre tara lor! :(
Este bine ca avem ghid. Daca nu-ti explica nimeni vedeai nistre pietre si atat. Acum e altfel. Vezi istorie... Noaptea te visezi in batalii...ca Recu! :))
Nu ma apuc sa v descriu ce am vazut. Am o carte luata daca vreti sa cititi, dar trebuie sa fii aici ca sa intelegi oamenii, religia, cultura, trditiile...
Tara nu e deloc bogata. Are 14 mil de locuitori si in ultimul an a avut 3 mil de vizitatori. Aceasta este cea mai bogata zona a lor, este turistica; pt bussines capitala...
Ce am vazut? O parte din acest ansamblu de temple cat toata istoria lor... Ce am mai aflat? Despe razboiul kmer, despre cum au fost ucisi toti cei care stiau mai multa carte... medici...profesori...
Aici se castiga mai mult din turism... de ex un lucrator in confectii castiga 90$ pe luna...
In templu ne-am jucat cu maimutzele... se catarau pe noi ca in copaci. banane nu voiau, brobabill erau satule de la ceilalti turisti. I-au furat Alinei bratara si se jucau cu ea in copac. Kany le-a aratat sticla de apa si le-a dat-o la schimb. Au acceptat targul, probabil le era sete...
Dupa o intraga zi de vizitat am fost la masaj. La fel ca toate maseuzele si cele de aici aveau "picioare scurte, paroase si cracanate!" :)) Dar a fost cel mai bun si eficient masaj din totatlul de 4 de cand am venit...
Dupa masaj am fost pe strada plina de turisti, plina de pub-uri si restaurante. Ne-am oprit la acelasi restaurant de ieri, pentru ca avea avea net. Insa azi nu mergea. :) Asa ca am mancat iarasi ceva traditional si am mai baut 4-5 beri...
Inapoi la hotel... somn... ma trezesc la 3.00... la 5.00... si apoi ma chinui la 8.00 dimineata... :) adica in tara ora 3.00!

Niciun comentariu: