luni, februarie 09, 2009

Ziua a 4-a ... Bangkok > Chiang Mai...

Chiang Mai...
Pe la 12 am ajuns in Chiang Mai. Am adormit o ora in avion. Nici nustiu cand a decolat, doar ca m-am trezit la aterizare. A venit cineva sa ne ia, chiar daca a intarziat o ora.
E diferenta mare intre acest orash si Bangkok. E mai rustic; poate si datorita locului in care stam.
E destul de ciudat sa se vorbeasca pe langa tine si sa nu intelegi nimic. E un fel de pensiune, iar oamenii incearca sa fie dragutzi pe ca pot. Toti sunt cu zambetul pe buze...
Am vazut un fluture zburand. :)
Stau in curte la o masuta de lemn sub niste palmieri. Maine vrem sa mergem intr-un tur pe munte, prin jungla... 2 zile...rafting... elefanti...
Am picioarele foaret umflate de atata mers.Poate o sa-mi treaca daca adorm...am dormit putin de cand am venit. Acasa e 7 dimineata; cam acum m-as trezi! :))
Ma distreaza tare limba lor – parca se cearta tot timpul, dar ei tot timpul zambesc si ti se inchina/inclina....
Merg sa dorm ca mi se inchid ochiiiiiii.....
Am adormit instant. Dupa ceva ore de somn ne-am trezit si am plecat sa schimbam niste bani. Vedem Chiang Mai pe jos. E un orash nu prea bogat sau asa pare.
Ne-am intors la timp sa vorbim cu Lek – ghidul nostru de maine in jungla... Ne vedem dimineata la 9 sa plecam spre jungla...
Ploy ne aduce sa mancam, E o tipa dragutza cu aparat dentar...
Seara am iesit in Night Market. Recu e un bun negociator pt ca si aici totul se negociaza... Apropos, d ce o fust anu se negociaza... pentru ca Recu negociase totul, dar nu i-a iesit l ao fusta, unde bosorogul nu a vrut sa lase la pret nic macar un bat... Am plecat toti cu cumparaturi – cadouri. Am si cativa prieteni care-si serbeaza ;p
ziua de nastere cat sunt eu plecat... I-am luat si lui Robi ceva. Sper sa-i placa mamei lui!
Inainte de apleca spre casa am mancat. Cu chili bineninteles
P e drum vedem ca fetele sunt mai aorganizate aici.Din km in km e cate un club in fata caruia fetele stau pe scaun Sunt mai ptin agresive:))
Ajungem acasa. Somn. Maine... jungla

3 comentarii:

Anonim spunea...

Se vede ca esti obosit, nici literele nu se mai asaza bine in pagina :P
Multumescu-ti pentru descifrarea misterioasei fuste :)

ONNO

Marcel spunea...

:))destul de rapid...
Acum sunt in Cambodjia si am prins putin net... sunt in urmacu scrisul, dar totul e notat in jurnalul personalpt aceasta calatorie...

Anonim spunea...

da' mamei lui Roby i-ai luat ceva???:D<
te pupam toti trei!!! si vrem poze !!!(din jungla neaparat)